søndag, februar 12, 2012

Litt av kvart

I går hadde eg ein hobbydag får ein sei. Begynnte dagen med ørlite husarbeid( var ein del hybelkanine i huset), så sette eg meg til å sy denne puta. Bilde er ein serviett som eg har limt på eit tøy med decopage lim (til bruk på tekstil).

  Desse vottane strikka eg forrige helg og i dag var dei tørre og klar til å gis vekk. Strikka dei egentle ikkje til nokon spesiell, men dukker alltid opp ein bursdag o.l . Og i dag er det morsdag, så då får nok ho  mamma seg eit par varme og gode tova votter.



 Så fekk eg eit oppdrag av min veninne, ho skal i barnedåp i dag til ein liten gut.  Kikka litt innpå scrapping.no og såg eit bilde av ei sånn vogn, syntes den var skjønn, så då var det berre til å sette i gang. Kortet  la eg  oppi vogna, og det såg ut som ei lita skjønn dyne:), skreiv navnet til guten på ( blondekanten). Pakka vogna inn i celofan med blått band på.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar