fredag, mars 08, 2013

Marius hundegenser

Eg har ikkje hund, men alt må prøvast. Var på ein butikk og såg ein strikka hundegenser, då fekk eg lyst å strikke ein også. 




Genseren er strikka i Sandnes Smart(100% ull).
Tenkte eg skulle prøve den på katten vår, men den har stukke av. Visste vel kva den hadde i vente:))

Prøvde genseren på ein Dags, men genseren var forliten.

Mønster til hundegenseren fann eg i Mariusboka mi.
Der er det mykje eg har lyst å strikke, den boka kan anbefalast. 

Eg var  og med på ein Give Away og det var eg som vant,  eg så aldri vinne. JIPPI. Ta ein kikk  Her , der finn du mykje fint, ho  har også  starta nettbutikk der ho sel alpaca garn.

Gevinsten min:)

Ønske alle ein super kveld vidare:)

Klem Tove

3 kommentarer:

  1. Hihi, måtte Tintin i ilden ?

    SvarSlett
  2. Så fin Mariusgenser:-)
    Så fint at premien er kommet fram.
    Håper du finner noe fint å strikke med garnet og at du koser deg med resten av innholdet i pakken. Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  3. Tintin måtte i ilden ja, men han var jo soo loooong.Passa sikkert til ein liten Pappilon :)

    Eg finne nok noko fint å strikka med tråden ja. Og strikkepinner var supre hadde ikkje den str. på pinner:)

    SvarSlett