mandag, mai 14, 2012

Konfirmasjon

Me hadde ein fin dag i konfirmasjonen til Nevøen min. Han er blitt ein flott ungdom, og har stolte foreldre som begge
hadde fine ting å sei om guten sin:)


Bordkorta eg hadde laga, passa fint inn:). Når min svigerinne fekk med seg at eg hadde laga bordkorta, så skulle eg få i oppdrag å lage til hennar konfirmant til neste år og. Men der måtte eg brette servietter og pynte bordet også hehe. 

Ei av mange, mange kaker

Eg hjalp til å lage ostekake( den med orange gele på toppen)

Dette konvolutt kortet laga eg til konfirmanten

Baksida

Kortet inni:)

Syns dette kortet er eit veldig greitt pengekort å gi, har laga dette til alle konfirmantane eg har gitt gava til.

Må berre vise eit konfirmasjons kort eg laga for eit par år sidan. Det skal forestilla bunaden som kjem frå denne bygda.  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar