fredag, februar 22, 2013

scrappehelg

I helga som var laga Stordascrappen til scrappehelg igjen, og den var eg på. Dette fekk eg laga:


Ein kjekk kortboks


Butikken kreativ Scrapping hadde utfordring til 
oss. Dette kortet var mitt bidrag.

Kortet inni

Pynta stor fyrstikkeske

Ett kort til

Kortet inni

Kaffi/te kort 



Lomme bakpå kortet som ein kan
ha kaffi/te  oppi, og vips så har eg ein liten 
oppmerksomhet.

Laga også 3 LO`er. Skal lage eit album til nokon i familien, ein liten hemlighet så bilder av Lo`er får eg komme med når gave er gitt.

Tiarashobbyblogg har ein kjekk Give away som er verdt å bli med på.

Då må De alle ha ei strålande helg.
Klem Tove

2 kommentarer:

  1. Ååå.. så masse fint du fekk laga på treffet!!!
    ja, det var ei kjempekjekk helg! Var veldig godt å sleppa arrangør-biten denne gongen... å komma til duk og dekka bord :-)

    Ha ei strååålande helg!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  2. Åååå, så masse fint du har laget! Det er jo kunst:-) Jeg er mektig imponert. Slikt kan ikke jeg. Ha en fortsatt super søndag:-)

    SvarSlett