onsdag, februar 13, 2013

I slalombakken

I helga som var reiste eg, mannen min og jentene våre opp til Kvamskogen og sto på slalom. Er sikkert ti år sidan eg sto på slalom . Me tok stolheisen opp til toppen og såg ned, då var eg ikkje mykje høg i hatten. Men ned første bratte bakken gjekk det bedre:) Me hadde mykje lått og løye den dagen:)







Så gjekk turen inn på hytta vår, der fiska mannen min på isen. Isen var ca 30 cm tjukk.







Isflaka har lagt seg oppå kaien

Dette er sjø, så isen ligger å beveger seg heile tida.
utruleg stilig.




Eg var rundt i "hytta" og knipsa litt av ting og tang eg har sydd, det får eg vise i neste innlegg.

Ha ein fin kveld 

Klem Tove

2 kommentarer:

  1. Visste ikkje at du sto på slalom. Alt du kan !

    SvarSlett
  2. Hadde du sett meg da fyrsta kvartere hadde du vel ikkje sagt"alt du kan" hehe, men e kje me nordmenn fødd me ski på beina? kjeme seg når ein har stått litt:) kjekkt va da iallefall:)

    SvarSlett