onsdag, august 15, 2012

Monsterbukser

Sidan eg hadde innlegg om monsterbukse i går, ville eg legge inn dei andre monsterbuksene eg har laga. Har ikkje bilde av alle ser eg, trur eg har laga 3 til.  Desse har eg gitt i sengemat, bursdagsgave, takkegave og nokre er seld.


strikka i Sisu

Strikka i Smart

Strikka i Smart, rester etter ein bestilling på genser og bukse.

Dette var den første buksa eg strikka. Trur ho er strikka i Smart.

Oppskrift til buksene fant eg på nettet.( Googlet monsterbukse )

Klem Tove

4 kommentarer:

  1. Om halvanna år ska eg bestilla meg ei sånn :) Den øverste va veldig fin, syns å huska kin så kjøpte den.

    SvarSlett
  2. Men so blei da ei jenta, då får du ta deg ut nokon andre farga. Så strikka eg i vei vettu:)

    SvarSlett
  3. Frøydis/datter16.08.2012, 17:54

    Du er so flinke du Mamma
    Dåke skal veta eg er ei stolte datter, kjempe glad i deg !

    SvarSlett
  4. Tusen takk for da Frøydis:) stolt og glad i deg og:)

    SvarSlett