tirsdag, november 06, 2012

Scrappetreff

På Fred. etter jobb pakka eg alle scrappetinga og for på stordascrappen. Hadde ei inspirerande og kjekk helg:) Dei tre damene som arragerte treffet gjorde ein glimrande jobb, har vore med å arrangert treff sjølv, så veit kva arbeid som ligg bak desse arrangemanga. 

Dette fekk eg laga på treffet:

Pynta toffifee eske.

Hjertekort 

Kortet inni

Eit julekort
Denne boksen er ikkje ferdig pynta

Boksen inni med ei pynta fyrstikk eske, ikkje heilt ferdig pynta inni heller.

Gaveposer med pynta fyrstikkesker

Med denne Lo`en var eg med i ein konkurranse


Fekk låne stempler hos mange kjekke damer

Og då er det berre til å stemple i vei

Eg fekk ein del penger til bursdagen min, og trong ny scrappekoffert

Var den ikkje fin?

Blei skikkeleg inspirert på scrappetreffet, så no er eg gira på å lage både det eine og det andre.
I dag fekk eg bestilling på ein marius genser av ein kollega, så kjenner eg har lyst å begynne på den også. Det skulle vore fleire timar i døgnet:)
Klem Tove

2 kommentarer:

  1. Ooj.. Så mykje fint du fekk laga på treffet!! Fekk berre laga 2 kort eg.. Og det eine var på kurset... Men slik er det når ein er med å arrangerer. Håper du blir med neste gong også :-).

    Klem, Mona:-)

    SvarSlett
  2. Passe det så blir eg nok med neste gong også:) Ja må sei eg slapper godt av når andre arrangera. Men all ros te dåke, de e super flinke te få da te:)

    SvarSlett