mandag, november 05, 2012

40 år

Lenge sidan eg har blogga no, men det har sin grunn:) har hatt stor dag, og har feira den litt. Og så var eg så heldig å få iphone hos min kjære mann og barn. Den har det gått litt tid å bli kjent med. Så i det siste har det blitt lite tid til hobbyer. 


Fekk løk kake hos ein kreativ vennegjeng.
Trur dei hadde det veldig kjekkt når dei laga den.
Og iallefall når dei visste at løk er det værste eg veit.

Fekk støvlane eg hadde ønska meg:)

Denne Kari Traa ull trøya fekk eg hos to venniner m/menn, som også hadde komponert dette flotte diktet til meg:

40 år og evig ung
uten tvil nett lika fjong.
På kjøkkentet det hevar ein deig
medan ho på sykkelen tråkkar i vei.
Ja ho kan ikkje akkurat kallast treig!

Puter blir til,
flotte i moderne stil!
Før kveldsturen blir gått,
så har ho allerede strikka ein vott!

Og korta blir scrappa,
ja no vil me litt energi av deg rappa!
Me lure litt på om da e all pepsimaxen i din kropp,
so gjer at du heile tida er på topp?!

Du styrer og steller for familien din,
no i kveld må du slappa av og drikka vin!!

Fekk masse andre fine ting og pengar. Og i helga var det scrappetreff så då fekk eg kjøpt meg noko fint der. Kjem nok til å blogge i frå scrappetreffet i måro. Fekk mykje mykje inspirasjon der.

Takk til alle som var med å feira dagen min, og for alle dei flotte gavene eg  fekk:)

Klem Tove

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar