torsdag, juni 21, 2012

Eksamensfest for 10. klasse

I går var me på eksamensfest for 10. klasse, og i tradisjonens tro har jentene på seg bunad. Så dagen før, i goood tid, sette eg i gang. HATER å stryke skjorter o.l, og stykejærnet dropla, så trur det kom damp både i frå meg og strykejærnet. Ga beskjed  til mannen min,  at han fekk kjøpe nytt dagen etter( trur eg va ganske så hissig når eg sa det til han. :)

Og dagen etter stod dette på kjøkkenet. 

Så spurde jenta mi om eg kunne lage 3 kort til lærarane, og eg sa jo ja til det. Så fekk dei ferdige halv eitt om natta. 




Tagkort




Me hadde ein flott fest for 10. klasssen, mange flotte talar. Ungdommane var flinke til å syngja, tala og presentera klassane sine. Imponert øve dei. 



2 kommentarer:

  1. Så stiligt med eit ekta "mannakort" :)

    SvarSlett
  2. Takk for da:) sku vel egentle vore ein motorsykkel, sidan læraren e veldig opptatt av da:)

    SvarSlett